Splošni pogoji spletne trgovine gasmaska.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS, mednarodnih kodeksov za e-poslovanje, ter priporočil iz dobre prakse.

S spletno trgovino gasmaska.si upravlja podjetje:

Ažur d.o.o.
Pod Strahom 38
1291 Škofljica
Slovenjia
Davčna: SI99451336
Matična: 5358868
e-mail info@azur.si

 

CENE

Vse cene so navedene v evrih (€) ali dolarju ($), z vključenim davkom na dodano vrednost (DDV). Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.
Kljub skrbi, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko poročilo o potrditvi naročila). Od tega trenutka so cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. Cene so zagotovljene na dan naročila in se lahko dnevno spremenijo, brez predhodnega obvestila.

 

RAČUNI IN HRANJENJE PODATKOV

Cena blaga na računu velja po ceniku, ki je veljal na dan naročila blaga. Račun prejme kupec v papirni obliki ob prejemu blaga. Vse dokumente, potrditev naročila, predračun, v enem izvodu pošljemo kupcu v elektronski obliki in/ali v papirnati obliki, en izvod na papirju in/ali v računalniški obliki, pa se hrani na sedežu podjetja.
Vsi dokumenti, predračuni in računi so napisani v slovenskem jeziku.

 

VAROVANJE PODATKOV IN ZASEBNOST

S potrdilom nakupa dovoljujete, da podjetje Ažur d.o.o. z namenom izpolnjevanja ali uveljavljanja pravic iz pogodbenega razmerja in z namenom obveščanja vzpostavi, vodi, vzdržuje in upravlja z vašimi osebnimi podatki neomejeno časovno obdobje. Ponudnik  zagotavlja varstvo osebnih podatkov po Zakonu o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS št. 86/2004). Kupec lahko kadarkoli po elektronski pošti zahteva, da v roku 15 dni trajno ali začasno prenehamo uporabljati njegove osebne podatke za namen neposrednega trženja. O prenehanju vas bomo po elektronski pošti obvestili v petih dneh po prejemu vaše odjave.
Ponudnik se obvezuje, da bodo kakršnikoli osebni podatki pridobljeni  v celoti ostali v lasti podjetja Ažur d.o.o. in bodo služili izključno za potrebe izvedbe in dostave naročila in seznanjanja z novostmi v naši spletni trgovini. Posredovani osebni podatki ne bodo nikoli posredovani tretjim osebam.

 

NAČIN PLAČILA

Kupec ima naslednji možnosti plačila:

1. Plačilo po povzetju, z gotovino ob prevzemu. V tem primeru kupnino poravnate Pošti Slovenije.

2. Plačilo z bančnim nakazilom. V tem primeru kupnino poravnate z bančnim nakazilom na naš transakcijski račun: SI56 2900 0005 1246 315

3. Plačilo preko PayPal-a.

 

DOBAVNI ROK

Naročila bodo obdelana, procesirana in odposlana v roku 1-4 dni z Pošto Slovenije

ODVEZA ODGOVORNOSTI

Ažur d.o.o. po svojih najboljših možnostih zagotavlja ažurnost in točnost podatkov v spletni trgovini gasmaska.si. Karakteristike izdelkov, zaloga in cena, se lahko spremenijo tako hitro, da spletna trgovina ne odraža dejanskega stanja. Ponudnik se zavezuje, da bo o tem obvestil kupca in mu omogočil spremembo ali preklic naročila. Za napake, ki se lahko pojavijo pri samem vnosu za posamezen artikel (opis artikla, cena za artikel ali lastnosti artikla) ne odgovarjamo in nikakor ne želimo namerno zavesti kupca oz. obiskovalca, saj se trudimo za točnost in osveževanje podatkov za vsak artikel.
Fotografije izdelkov so uporabljene kot informativni prikaz izdelka, po katerih o njegovih lastnostih ni mogoče soditi.
Podjetje Azur d.o.o. ne prevzema odškodninske ali druge odgovornosti, za posledice, ki bi nastale kot posledica vsebine spletne trgovine.

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije lahko kupci pošljejo po elektronski pošti.

 

PRAVICA DO VRAČILA BLAGA

Za odpoved naročila veljajo določila splošnih pogojev in veljavna zakonska določila o vračilu blaga.
Za vračilo blaga se uporabljajo določila 43. c člena Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot).
Kupec ima pravico, da v petnajstih (15) dneh po prevzemu vrne kupljeno blago brez kakršnekoli odškodnine.
Vendar je kupec dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika najkasneje v 15-ih dneh od prejetja blaga, in sicer po pošti ali na kontaktni elektronski poštni naslov info@azur.si. Kupec mora blago vrniti v 14 dneh po poslanem obvestilu o odstopu od nakupa. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni nepoškodovani embalaži. Priložena mora biti kopija računa in v celoti izpolnjen obrazec za vračilo blaga. Možnost vračila ne velja za blago katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika,ki je bilo prilagojeno njegovim posebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo.
Če potrošnik artikel oziroma kupljeni izdelek že začne uporabljati ali, če pri tehničnih izdelkih posamezne komponente odpre ali sestavlja, potem odstop od pogodbe ni možen. Ponudnik vrne celotno kupnino najkasneje v roku 15-ih dni od prejetja vrnjenega blaga.
Vračilo poškodovanih pošiljk, v primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije oziroma pri podjetju, ki je blago dostavilo. To storite takoj ob prevzemu, ter izpolnite reklamacijski zapisnik.

 

REKLAMACIJA

Osnova za reklamacijo je odsotnost lastnosti artikla, ki jih je prodajalec obljubil.
Kupec lahko blago reklamira v 15 dneh od nakupa in zahteva v zakonsko določenem roku odpravo stvarnih napak.
V primeru reklamacije lahko kupec v okviru zakonskih določil zahteva odpravo stvarne napake, zamenjavo za brezhiben artikel ali vračilo kupnine. V tem primeru si prodajalec pridržuje pravico, da zaračuna najemnino oziroma obrabnino za časovno obdobje, v katerem je kupec blago uporabljal.
Kupec lahko blago vrne po pošti na lastne stroške ali stroške prodajalca. Vračilo blaga na stroške prodajalca je mogoče le na podlagi pisnega dogovora. Drugačen način vračila blaga ni možen, pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

 

GARANCIJA:

Prosimo, upoštevajte naslednje točke v zvezi z garancijo izdelka:

 

Vsi izdelki MIRA Safety imajo standardno 1-letno garancijo, ki jo je mogoče podaljšati na izbrane izdelke, če svoj nakup registrirate v 30 dneh po prejemu. Artikle lahko registrirate na spletnem naslovu.

Za uveljavljanje garancije potrebujemo dokazilo o nakupu z datumom.

Za veljavnost garancijskega programa morajo biti izdelki kupljeni pri MIRA Safety ali pri pooblaščenem prodajalcu MIRA Safety.

Običajna obraba, poškodbe zaradi napačne uporabe, nepooblaščene poprodajne spremembe izdelka ali malomarnost povzročijo razveljavitev garancije.

Garancija na izdelke MIRA velja za prvega kupca maske. Garancije niso prenosljive.